3. sep, 2019

Dream Team

Idag vill jag hylla ett team som inte går av för hackor!

Jag har haft kontakt med flera av dem nu i dagarna och alla är så positiva och glada och ser fram emot att börja jobba för en bra revy!

Vi har en ny organisation som har en hel del nya ansvariga på olika poster, men jag är lugn att allt kommer att bli till det allra bästa för att både vi i detta gäng, men även också publiken ska få en härlig upplevelse!

Själv har jag fått den stora äran att axla producentrollen! Ett uppdrag som jag är stolt över att få förvalta! Det är väl min 48-åriga revyerfarenhet som gör att de, styrelsen och ensemblen, vågade låta mig göra detta. Jag lovar att göra mitt yttersta för att detta ska bli bra! Det är många områden att hantera. Dels har vi ett uppdrag från IOGT styrelse, som är uppdragsgivare och den organisation som ligger bakom att revyn startade för väldigt många år sedan. I mars/april fick ensemblen uppdraget att ta fram en helt ny organisation! Det var mycket jobb och väldigt spännande och vi rodde det hela i land.  Vidare så har jag numera ett mera uttalat ansvar för att alla olika funktioner är bemannade och fungerande. Ensemblen har genomgått en del förändringar och regissör har utsetts. Visit Dalarna har börjat sälja biljetter, 6 grupper bokade redan. Ny orkestermedlem är fixad...... m m, m m.

Nu ska vi "bara" skriva en drös revytexter! 

Tjoho!